week in beeld (2)

mijn week (2)

3 thoughts on “week in beeld (2)

  1. hey Fie, hopelijk is je kleine bolletjesman al wat beter. Ons Eka had er een slag van, maar niet erg (gelukkig maar), was net naar je verlanglijstje aant kijken, die cosleeper is wel een superuitvinding hoor! had ik dat geweten dat dat bestond, ik lig hier elke keer met mijn armen tussen die spijlen te wringen 😉 ik ga dat zeker onthouden.

  2. hey Fie, hopelijk is jouw kleine bolletjesopmijngezichtman al beter. Eka had er ook een slag van, maar tis niet doorgezet (gelukkig). Wat een uitvinding die Co-sleeper, en ik maar met mijn armen tussen die spijlen liggen wringen ;-). Ga dat zeker onthouden.

Geef een reactie

