dat smaakt naar meer

Deze middag ging Lou en ik samen met oma naar Jules gaan kijken.
Het leuke aan de Gentse Feesten is dat er dan ook veel kindervoorstellingen gepland zijn. Zelfs voor kleine patatjes, ik heb een beetje getwijfeld of ik het wel zou doen, of hij dat wel al zou leuk vinden. Mijn twijfel bleek nadien (weer maar eens) nergens voor nodig
Het mag gezegd de voorstelling was zijn geld meer dan waard, een halfuur lang werden een hoopje peuters en kleuters (met bijhorende mama’s en papa’s) geanimeerd door Jules, u wel bekend.

Lou zijn snoetje was zalig om te zien, in opperste concentratie. Ik had geen fototoestel mee maar had wel mijn gsm kunnen bovenhalen, ik heb dat niet gedaan gewoon omdat ik zelf zo hard van zijn snoetje aan het genieten was.

Dat we daarna helemaal natgeregend door Gent hebben gelopen kan me nu al niks meer schelen. ’t was ’t meer dan waard! Zeker toen hij net voor hij ging slapen nog meer eens het verhaal deed. Dat smaakt naar meer.

One thought on “dat smaakt naar meer

Geef een reactie

