’t was niet de bedoeling eigenlijk

10 jaar geleden trok ik met 2 jongens richting Dranouter, omdat ik graag naar het festival wou en er geen enkele vriendin was die mee kon/mocht.

Dat hij 10jaar later nog steeds naast mij slaapt, mijn kuren verdraagt en er mee heeft leren leven dat ik een gigiantische sloddervos ben, dat was toen niet echt echt niet de bedoeling.

En het zat toen zeker niet ons hoofd dat hij de vader van mijn reden van bestaan zou zijn, en dat we naast een huis ook een trouwboek zouden delen.

lof joe beebie

 wij zwartwit
(foto uit 2007)

9 thoughts on “’t was niet de bedoeling eigenlijk

  1. heyhey,

    Fie toch, zo mooi verwoord! tranen in de ogen, zoooo lief.
    Ik verontschuldig me nu al omdat ik ooit jouw woorden ga gebruiken 😉
    Ik kan het bijna niet geloven dat het dus ook al 10 jaar geleden is dat wij samen in de klas zaten!!!

    dikke zoen en proficiat

Geef een reactie

