Brief aan mijn zoon,

Lieve Lou,

Met een klein hartje zit ik hier in de zetel: omdat het morgen weer gewoon werkdag is en na een superleuke vakantie zal het morgen extra lastig zijn om jou aan de creche af te zetten.
Het was gewoon reuze om 3 weken samen te kunnen zijn. Het is gewoon zot om te zien hoe je op die 3 weken groter bent geworden, je mondje staat geen minuut stil en dat is super ook al worden we er soms een beetje gek van.

Dat het weer de afgelopen weken niet mee zat daar kunnen we heel hard over zagen maar dat gaan we niet doen. Want eigenlijk heb je dat niet aan je hart laten komen. Ja, we sliepen in een tent op vakantie en soms kon je niet zomaar naar buiten en moest er eerst gevochten worden met botten, een jas en een muts. We gaan vooral onthouden dat we tussen de nijlpaarden hebben gereden, dat we naar vissen gingen kijken en we in een kasteel rondliepen.
We gingen ook met ons drietjes naar Dranouter, en daar was je zowat het flinkste kindje. Je bleef lekker lang op en sliep er flink uit waardoor we ’s morgens zalig lui konden doen. En een peuter die bijna 3uur op een mat met och God 4 autootjes en een hopla-boek flink zit te spelen omdat het buiten regent, dat vind ik eigenlijk best straf  (en daarbij  een koptelefoon mooi op zijn hoofdje laat staan, met maar een klein beetje protest!)
Je mag nog mee!

Mijn lieve schat het was super, de volgende grote vakantie zal er eentje samen met je zusje zijn, maar ook dat gaat fantastisch zijn.

“Noentje”, je mama

4 thoughts on “Brief aan mijn zoon,

  1. hmmmmmmm zo mooi Fie ! Ik zal je daar op dat werk heel binnenkort ook tegen de dikke buik lopen ! Dikke zoen , ik vind jou een toppie mama !

  2. Ik zit hier met ontroerde waterige oogjes je brief te lezen… 🙂 Proficiat met het zusje! Koningswens, zeggen ze, hé!

Geef een reactie

