kaboem!

week 32! en het valt me te binnen.

Dat er nog heel veel moet gebeuren voor ons baboeleke. Bij Lou had ik dat gelijk al veel eerder allemaal in orde, of is dat een gedacht.

Wat we dus nog moeten doen.
* bij Mr. Grafys gaan voor het geboortekaartje, idee en eerste afspraken zijn er al.
* En ook maar eens beslissen over ’t kind hare naam
* De adreslijst hier en daar nog beetje aanpassen
* Doopsuikers
* Co-sleeper gaan afhalen en boven plaatske voor maken (ja, heb er eentje 2de hands gevonden)
* Doen we van geboortelijst of niet
* Kleertjes van zolder halen, uitrommelen en wassen
* Een opvangplan voor Lou (en een verwenpakket voorzien)
* Uitvlooien hoe het met die poetshulp zit.

en ja mijn valiesje maken zeker.

’t komt goed hoor, ’t koomt allemaal goed!

3 thoughts on “kaboem!

  1. Bajot dat komt goed. Ik heb nog 2 à 3 weken en ik ben nog altijd niet helemaal klaar, maar zelfs ik heb het vertrouwen dat het nog goed komt! Zolang die baby niet te vroeg komt natuurlijk! 😉
    Succes!!!

Geef een reactie

