over een vakantie die voorbij is

Ook wij gingen deze zomer op reis.

We kozen voor een dichtbij-vakantie, vooral omdat ik zwanger-zijnde geen zin had om lang in de auto te zitten.
We gingen naar deze camping, omdat ze er in blogland zo enthousiast over zijn wou ik die ook wel keer uitproberen.
En amai, wat een camping. Zalig rustig (misschien iets te rustig voor als je met grotere kindjes op baan bent) echt tussen de koeien en de paarden, een geweldige service – als ze ’s morgens je brood en koffiekoeken aan de tent komen afzetten dan kan mijn dag al niet meer stuk.

kampeervakantie

Alleen het weer zat niet helemaal mee en de ene dag had dat al meer invloed op mijn humeur dan de andere.

theux

Maar we hadden een supervakantie. Veel leuke dingen gedaan gewoon met ons drietjes, niks moest en alles kon.

2011 - Theux-26.jpg

One thought on “over een vakantie die voorbij is

  1. heyhey, stuur je mij de gegevens van die camping ook eens door aub?

    en idd, aan alle mooie liedjes komt jammergenoeg een eind. Ik begin maandag ook weer te werken na 7maand thuis te zijn bij mijn meisje 😦

    groetjes

Geef een reactie

