wasjes

Dat manlief voor “de groene” werkt is voor de mensen die me in’t echt kennen wellicht geen geheim meer.
Dat we thuis ook proberen om onze ecologische voetafdruk een beetje kleiner te maken waarschijnlijk ook niet. Ik geef toe dat dat niet altijd even makkelijk is, zo neem ik nog veel te vaak de auto ipv de fiets of gebeurt het dat een licht een hele dag blijft branden.

Mijn schoonmaakproducten zijn wel vaak groen. Ik ben een fan van ecover. Geen kunstmatige geurtjes, goed voor het milieu, wel een beetje duurder dan de ander maar dat heb ik er voor over.

Onlangs mocht ik ook via ecover-talk het waspoeder uitproberen. Op de doos staat dat je er hardnekkige vlekken ook op 30° mee uitkrijgt en dat wou ik wel eens testen.
Met een peuter die liever vuil dan netjes is, die wel eens een glas fruitsap over zijn tshirt durft gieten of die tijdens het verven ook graag zijn broek meeverft leek me dat wel een uitdaging.
En ik moet toegeven dat ik best tevreden ben. Een frisse geur die niet chemisch aandoet en vooral een propere was. De gras en fruitsapvlekken gingen er niet direct uit als ik ze op 30° waste maar ik heb hier thuis ook de ecover-ontvlekker staan en samen lukte het wel. Een tevreden wasmoeder dus, en ja ik denk dat ik er nog één ga halen (dat is van een andere reclame zeker 😉 )

Ah ja, zoonlief heeft een bijzonder teer velleke (geen koemelkallergie bleek na onderzoek) met vaak eczeem als gevolg, en met ecover wassen had daar alvast geen negatieve invloed op wat ik met andere wasproducten wel soms had. Een zeer tevreden wasmoeder dus!

Wasjesdag

One thought on “wasjes

  1. hey Fie,

    ben ook zeer tevreden van ecover, en ze hebben een breed gamma.
    Zeg meid, heb je ook een foto van wat je gemaakt hebt?
    Verder hopelijk alles goed, het aftellen kan nu echt wel beginnen hé.
    dikke bees

Geef een reactie

