groen lachske

En ja daar sta je dan, met het kindeke ik de draagdoek geduwd aan het onthaal (want ja ook de parking van het ziekenhuis kan je niet op en ik sleur niet graag met dat maxi cosi-ding) . Daar kregen we te horen dat de dokter er vandaag niet is, hoewel ik op 5 NOVEMBER al een afspraak had gemaakt.

Mijn lachske was behoorlijk groen! Gelukkig kon het meiske aan het onthaal er ook niet mee lachen en deed ze zelfs moeite om een afspraak bij een andere dokter te regelen. ’t is dat ik er plots geen zin meer had en zeker niet om lang te wachten.

Een rothumeur dat kreeg ik ervan!

One thought on “groen lachske

  1. grrrr, en dan iedereen klaarmaken, naar daar rijden, slapend kindje moeten wakkermaken,… ik zou er ook nie mee kunnen lachen.
    Eke heeft ook altijd in de draagdoek gezeten, op die 10maand kan ik de keren in de maxi-cosi op 1 hand tellen. Tis zo lekker gezellig, warm, dicht bij mama en veilig hé, die draagdoek.

    mag ik trouwens ook een paswoordje?

Geef een reactie

