secret santa

Mijn pakje is hier ook aangekomen.
En ja ik ben er reuzeblij mee!
Ik kreeg mijn kadootjes van Ilse van rood met witte stipjes. Een doosje vol leuke spulletjes

en die doos kwam zo toe

Secret santa

Vol kleine pakjes

allemaal leuke mooie spullen, Ilse heeft echt moeite gedaan.

Ik kreeg theelichtjes, een paar zakjes thee, een opstrijk auto voor Lou, een paar schuiverkes voor Ellis later, een zalig mooi blikken doosje en een mengeling om zelf sprookjeskoekjes te maken.

Merci.

Mijn secret santa is ondertussen ook weg, door een zieke dochter een beetje later maar het is onderweg. Ik hoop dat ik haar ook blij kan maken.

3 thoughts on “secret santa

Geef een reactie

