niks dan goeds #wijvenweek

slechte eigenschappen? maar neen dat hebben we hier niet laten we het daar over eens zijn!

Behalve dan dat ik eigenwijs ben, koppig ben en niet graag ongelijk heb. Maar meestal heb ik daar zelf geen last van (allé dat maak ik mezelf dan toch wijs)
Het slechte kantje van mezelf waar ik zelf het meeste last van heb is dat ik een ongeloofelijke sloddervos ben, soms zelfs een kleine vuilaard laten we daar eerlijk in zijn. Mijn kasten trek je best niet open, strijken doen we hier niet en paperassen worden hier weleens op een stapeltje verzamelt.
Gelukkig hebben we hier sinds een paar maand een poetsvrouw die ervoor zorgt dat ik eigenlijk wel moet opruimen, die de dingen die ik niet strijk wel strijkt en die hier op een paar uur tijd kuist waar ik 2 dagen voor nodig heb.
Het grappige is dat ik wel rustig kan worden van opruimen, mijn hoofd kan eigenlijk niet tegen al die rommel. Tot grote ergernis van manlief want meestal begin ik aan mijn opruimactie op zondagavond -mijn innerlijk huiswijf wil namelijk netjes aan de week beginnen- of zo net voor de kindjesavondspits – want ja ik wil ook dat het speelgoed verdwenen is tegen dat ze liggen te slapen.
Ooit ga ik het helemaal onder controle hebben! Ooit!

't is niet dat ik geen werk heb

ps: mijn grote slodervosgehalte compenseer ik wel met een uitermate nette buro op het werk, op het bangelijke af (vraag maar aan diegene die het kunnen weten)

Meer wijvenweek lezen kan hier: www.wijvenblogs.be

3 thoughts on “niks dan goeds #wijvenweek

  1. Pingback: niks dan goeds #wijvenweek | Wijvenblogs

Geef een reactie

