Count your blessings

Ik loop moe, voorjaarsmoeheid of mijndochterdrinktlieversnachtsmoeheid maar we gaan daar niet over zagen want het is de afgelopen weken weer maar eens duidelijk geweest dat we moeten blij zijn met de kleine dingen.

van bloemetjes op mijn terrastafel

82/366: lente op ons terras

van een zon-dagje in Oostende met koters en manlief
van nog een dagje Oostende maar dan met mijn kleine zus en ons mama
van mijn dochter die veel te vlug groter wordt

83/366: die nieuwe stoel eens uittesten
van een verse babyjongen te gaan bewonderen, en mijn buitenjong die daar de trampoline ontdekt

Ons buitenjong

van met een vriendin het stad in duiken, en dan landen op een terrasje om er warme appeltaart met ijs te eten
van mijn zelfgemaakte broek die zo goed als af is.

Nog 3 weken en dan begint hier opnieuw het meer hectische leven, we zien wel hoe het allemaal gaat lopen.

Geef een reactie

