knutselfrutsels

Er is een plan, een plan waardoor mijn kasten niet vol knutselwerkjes gaan staan.

Het plan is dat moeder foto’s neemt van de knutselwerkjes en dat de oude knutselwerkjes verdwijnen eens er nieuwe zijn. En de foto’s komen samen in een mooi boek, gewoon om later nog eens naar te kunnen kijken.

We zijn alvast goed begonnen

DSC03067.jpg

carnaval.jpg

Voorlopig mogen deze 2 nog op de kast blijven, tot de nieuwe lading thuis komt.

6 gedachten over “knutselfrutsels

  1. tgoh ik ben daar ooit ook mee begonnen…
    en van de 1ste KK heb ik ook foto’s
    maar de rest? hmmm

    het heeft wel geholpen om al die spullen gemakkeljik te kunnen weggooien ๐Ÿ˜‰

  2. Zo’n mooie knutselwerkjes!! Dat varkentje is prachtig!! En dat eendje zo schattig!!
    Dat was mijn idee ook, nu nog eens die foto’s op mijn harde schijf zoeken ๐Ÿ˜‰

Plaats een reactie