die moeders toch

Wat is dat toch met ons, zo altijd per sé een mening willen hebben. Heel soms moeten we gewoon onze kwetter kunnen houden. Dat van les goûts et les couleurs, weet je wel.
We willen allemaal zo graag horen dat onze manier de beste en de juiste is, maar dat hoeft eigenlijk niet als die kinderkes maar gelukkig worden en later sterk op hun benen staan.

Deze mama schreef er een goed stukje over.
Ik zeg dit omdat ik mij er dit weekend zelf terug op betrapt heb en ik dat zo lelijk vind van mezelf.

En ja, nog iets! ahwoe aan ketnet die kaatje verhuisde naar een uur waarop mijn koter niet naar tv mag/kan/wil kijken. een dikke ahwoe. En neen, nick jr is geen alternatief want ik krijg de kriebels van dat dora kind en kaatje kijken op de laptop is nu ook niet echt gezellig.

4 thoughts on “die moeders toch

  1. Hey Fie, ik laat Thybe nu ook af en toe naar Nederland 3 kijken, daar hebben ze ook leuke peuter- en kleuterprogramma’s. Ik heb de nieuwe ketnet nog niet ontdekt… Groetjes!

Geef een reactie

