make-over en al

Ik kreeg een kado, een echte verrassingsdag eigenlijk want tot ik effectief was waar ik moest zijn wist ik van nikske.

Om 10u stond ik samen met manlief in Antwerpen en wel hier. Een echte conceptstore in Antwerpen, ik een simpel meiske uit een kleine stadje was plots hip en al want de YOUR hairdresser ging zomaar eventjes mijn haar doen. Met verven en al.
Tot gisteren had ik dat eerlijk gezegd nog nooit gedaan, zo langer dan een halfuur bij de kapper gezeten. En dat viel wel mee hoor, en het resultaat mag er nog wel zijn ook. Hij mocht doen wat hij dacht dat goed was, alleen niet te heel kort en geen zwart.

Zelf ben ik best wel blij met het resultaat
Nief coiffure #fiesmakeover

Na de middag kreeg ook nog een echte make-up les. Tijdens wijvenweek heb ik wel eens luidop gezegd dat ik dat ook wel eens wou kunnen, zo schminken en manlief die heeft dat onthouden.

Kreeg een make-over en make-up les als kado

Echt ik had een super dagje, merci allemaal.
en euh mijn shoppingbudget heb ik er ook doorgejaagd

147/366: I ❤ verjaardagsverwendagje

En ja deze madam blijkt manliefs helpende hand te zijn, wil je ook een make-over of een make-uples dan ben je bij haar wel in goede handen denk ik : http://ilseadams.com/

 

3 thoughts on “make-over en al

  1. je ziet er stralend uit,maar voordien ook al hoor.
    Toch verbazend wat een ander kleurtje doet met je uiterlijk en dit staat je enorm goed!

  2. Pingback: Een beautyqueen in het diepst van mijn gedachten | fie vertelt

Geef een reactie

