Minivakantie

* dat zo een minivakantie wel een keer deugd kan doen eigenlijk.
* dat dat handig is zo een zusje die in het buitenland woont, ahja goedkoop logement en iemand die de taal kent
* dat het spijtig is dat ik morgen terug moet werken
* dat Almeria niet de bestemming is die ik zelf zou kiezen, er zijn mooiere stukjes Andalusie .
* dat het Alcazaba in Almeria dan weer wel de moeite is en zelfs helemaal gratis!
* dat er daar schone top gear banen zijn zo in de Sierra Nevada, racen gebeurt wel op eigen risico. En dat mijn papa zeer goed met de auto kan rijden!
* dat vliegen met Ryanair ook op eigen risico is, klantvriendelijkheid is niet in de prijs inbegrepen.
* dat ik dat iedereen kan aanraden zo er eventjes uit zonder kindjes en zelfs zonder man, dat kleine schuldgevoel dat manlief met buikgriep zat en zo voor de kindjes moest zorgen vergeten we even
* dat 3 nachten doorslapen wonderen doet met een mens maar ik ook blij zal zijn om mijn schatjes terug te zien.

20120530-224724.jpg

20120530-224759.jpg

20120530-224821.jpg

3 thoughts on “Minivakantie

Geef een reactie

