Ons tuintje

Al sinds we niet meer in Lokeren op ons appartementje wonen en we een echte tuin hebben, heb ik daar wilde plannen mee. En al evenlang kom er niet veel van al dat  plannen, mijn uitstelgedrag heeft daar waarschijnlijk ook wel iets mee te maken.

Maar daar komt verandering in.
Onze tuin gaat tegen dat we in verlof gaan een echte tuin zijn met grassprietjes. Klaar om te voetballen en kampen in te bouwen. Helemaal klaar om ergens een rabarberplant te zetten en een speciaal plekske voor frambozen, stekelbeezies en rooi beezekes. En oh wat kijk er naar uit om daar van picnicske te doen en om met mijn blote voeten door nat gras te lopen.

Zie jij wat ik zie #gras

En wat nog leuker is: voor moederdag kreeg ik een moestuinbak, mijn schoonvader maakte daar een houten bak rond (waarvoor dank) zodat die nu mooi van de grond staat. Deze zomer eten wij dus aarbeien uit ons eigen mini-tuintje en gaan we courgetten verpatsen omdat wij er al genoeg hebben.

Untitled

Ondertussen droom ik rustig verder van een mooie fermob tuinbank en een speelhuisje voor dat buitenjonk van ons. Gulle sponsors mogen zich altijd aanmelden

One thought on “Ons tuintje

  1. heyhey,
    ziet er al goed uit Fie! hier ook de hele tuin omgeploegd en opnieuw ingezaaid (half april) zodat ons klein buitenjonkje ook naar hartelust kan ravotten. Voor een huisje ZEKER kapaza in de gaten houden!

Geef een reactie

