uitkijken

Nog even en het is vakantie, nog heel even.

En oh wat kijk ik er naar uit, 2 maanden zomerritme. Waar ik minstens één keer in de week met mijn zoon op pad ga gaan, volgend jaar ga ik de uitstapkes eerlijk verdelen onder zoon en dochter maar nu krijgt mijn zoon een beetje extra qualitytime. (lees efteling, gravesteen, picnic aan den donk… extra tips zijn welkom)
Een beetje tijd om  gezond en lekker te koken en om dat huishouden eindelijk op orde te krijgen, hoop ik toch.
Een zomer met daarin 2 weken dat manlief ’s avonds thuis is, we van aperitieftijd kunnen doen in ons hofke en er misschien tijd is voor een streepje muziek

En nu zou je kunnen zeggen, ho die is nog maar 2 maanden aan’t werk en zit hier al te verlangen naar de vakantie, awel ja. Zo voltijds werken en huishouden valt me zwaarder dan gedacht, vooral het feit dat de rommel zich blijft opstapelen en ik mijn kindekes in de week zo maar eventjes zien. Maar het komt goed, alles komt goed. Eerst een zalig zonnige zomer en vanaf september een beetje minder werken.

Wij zijn klaar voor 2 zalige maanden op zomerritme!

6 thoughts on “uitkijken

  1. 2 maanden!! Hoe fix jij dat toch? En nadien minder werken?
    Ik heb 1 maandje binnenkort en snak er ook naar. Vond ik nu ook maar een manier om in de toekomst (nog) minder te werken.

    • euh 2maand zomerritme, geen 2maand vakantie hoor. Slechts een kleine 3weken vakantie maar ik wel maar 1 volle week al de rest heb ik strategische snipperdagjes staan 😉

  2. Twee maanden vakantie, wat zalig! Geniet ervan! Ik ben ook nog maar net terug aan de slag maar ga in de zomer ook 3 weken verlof nemen. Ik ervaar hetzelfde als jij, ’t is druk zo met 2 kinderen en een fulltime job. Maar naar ’t schijnt betert dat 🙂

      • Bij ons is ’t ook vooral de drukte ’s avonds. En voor dat huishouden: een poetsvrouw, dat helpt echt, die doet bij ons wonderen.

  3. Geniet van dat zomerritme! Ik ben ook al serieus aan het uitkijken naar dat weekje daarboven in Nederland… en ik moet nog een week extra geduld hebben als jij .. ,-(

Geef een reactie

