Count your blessings

175/366: samen met tante Fien naar tante Julie vliegen

Een zus in de buurt hebben die het ziet zitten om samen met mijn koters naar de speeltuin te trekken

Ik denk dat ze er blij mee is!

Een lieve collega die een kadootje voor Ellis op mijn buro legt.

177/366: de vakantie jarige mocht vandaag vieren in de klas

Een doodmoe Louke die zijn bijna-jarig-kroon de hele avond op zijn hoofd wil.

Operatie proper huis, check

Rust in mijn hoofd als ik ’s avond mijn keuken er zo laat uitzien (dat lukt helaas niet iedere dag)

2 thoughts on “Count your blessings

Geef een reactie

