bumba’s en andere kabouters

Iedere week minstens 1keer iets leuk doen, dat is het opzet hier tijdens de vakantie en kijk de eerste week is nog niet halfweg en ’t is ons al gelukt.

Mijn papa werkt voor Arcadis, best een groot bedrijf en dat heeft als voordeel dat die wel eens zot doen en ieder jaar een familiedag organiseren. Dit jaar in plopsaland, aka studio 100 hel. 

Ge moet weten studio 100, ik heb daar een haat-liefde verhouding mee, die hebben ondertussen een heel kinderkes-amusement-monopolie uitgebouwd en ik probeer mijn kinderkes daar een beetje voor te beschermen. Niet teveel bumbas en ploppen in mij huis en ook andere dingen op de menu. Maar ze maken wel goeie dingen daar en mijn klein kleutertje drinkt net iets enthousiaster zijn fleske water leeg als er piet piraat op dat fleske staat.

soit, plopsaland dus. en of we niet meegingen, ho ja waarom niet.
’t Was nog leuk ook. Geen al te lang wachttijden, ideaal weer en goeie compagnie.
En het snoetje van dat klein kleutertje natuurlijk vooral toen hij bumba en bumbalu in real life tegen kwam, een beetje schrik en toch ook glinsterkes in zijn ogen. We gingen een halve dag en we kozen een beetje zelf de attracties uit, de ideale manier dus. Het leukste van de dag? Het gigantische ballenbad natuurlijk! En ook wel de geitjes 😉

182/366: plopsa geitje

Lou piraat #latergram
(gezien dat hij van hoofddeksel wisselde?)

En Ellis, die vond voor het eerst in de buggy zitten meer dan leuk genoeg

Buggy Ellis #latergram

Geef een reactie

