Brief aan mijn zoon

Lieve Lou,

Met oorpijn heb ik je net terug in bed gelegd. Na twee drukke dagen was het je duidelijk te veel. Een dosis verjaardagstress, het niet goed slapen ’s nachts en overdag teveel te doen eisen hier dan hun tol. Of ben je te hard bezig met het moeten afscheid nemen van dat tutje?  Een flinke dut zal jou deugd doen, daarna zien we wel weer.

Je had dan ook 2 supertoffe dagen, met een huis vol slingers en ballonnen , met cadeautjes ’s morgens op de tafel en met pannenkoeken als ontbijt.
Je keek al superlang naar jouw verjaardag uit (dat je op het einde van het schooljaar je feestje in de klas kreeg zal ook er wel iets met te maken hebben) en eindelijk was het dan ook zo ver. Overdag gewoon met ons viertjes met veel tijd om met die nieuwe vuilniswagen te spelen (ja, ik weet het een vuilniswagen, maar je bent daar zo zot van).
’s Avonds kwamen de oma’s en de opa’s en jouw tantes en nonkel op bezoek.  En het ging van whauw naar oooh, naar mama kijk. Een klein beetje verwend eigenlijk maar op een verjaardag mag dat. Ze zien jouw allemaal zo graag, ik hoop dat je dat later ook gaat zien.

Je genoot van je dagje, ik zag het wel. En ook gisteren blonken je oogjes toen je op het onverwachts nog dat extra kadootje kreeg.
Het nieuw speelgoed staat op je speeltafeltje op een veilige afstand van Ellis. Want nieuw verjaardagsspeelgoed moet je nog niet delen, ik vond dat ook niet leuk.

Nu gaan we het er nog 2dagen van pakken jong, want nadien moeten wij (mama en papa) weer wat meer gaan werken en het zal hier tot 14 oktober gezellig druk zijn.

Een dikke zoen aan mijn 3jarige kapoen,
je melige mama
Lou - 3! (2012)69.jpg

Geef een reactie

