votre idée du beau est-elle définitive?

Een aantal zomers geleden (laat ons zegen in het jaar 2000) zwierven we rond ergens tussen Avignon en Nîmes, mijn maatje en ik.

Untitled

Zag ik zowat de mooiste tentoonstellingen ooit: La Beauté in Avignon.
Logeerden we op louche campings, hadden we wel duusd muggenbeten en zaten we een hele namiddag te kletsen in de quick omdat het daar lekker fris was.

Untitled

Om maar te zeggen dat ik ze soms keihard mis die Sarie van mij. Ik bedenk dan in mijn hoofd wat ik allemaal zou vertellen: hoe kool die kinders van mij wel niet zijn en hoe zot mijn venteke wel nog steeds is. Dat ik wel eens haar architectenadvies zou willen of dat ik haar mama zag op de ronde.
Want na Milaan en Rome woont ze nu keihard in Marseille (of toch daar in de buurt) en ik geraak daar gewoonweg niet. Schandalig eigenlijk want met de tgv moet dat aardig lukken.

Ik hoop keihard dat ze binnenkort nog eens hier is, ik heb wel zin in een koffieklets. Dat het eventje is zoals 10jaar geleden en ik in de Lindestraat niet buiten geraak zonder eerst een superlekker taartje of een gigantsche creme te moeten eten.

En dat we nog eens zot doen op deze

2 thoughts on “votre idée du beau est-elle définitive?

Geef een reactie

