tot vlug vakantie!

Heel stilletjes ronden we hier de grote vakantie vol eerste keren af. Heel stilletjes want mijn hoofd wil dat nog niet eigenlijk.

Maar we leefden 2 heerlijke maanden op een trager ritme.
De eerste echte grote vakantie, waarin we veel opvang moesten zoeken voor dat klein kleutertje (met dank aan creche, oma’s en opa’s)
We gingen voor het eerst met vier op reis, dat beviel ons zo hard dat we dat ineens voor volgend jaar ook al geregeld hebben.
En voor het eerst stuurde ik zoonlief op sportkamp. Oh, wat ben ik trots op hem. Helemaal alleen trok hij op, zonder andere kindjes die hij kende. Ik was ben daar zelf geen held ik maar gelukkig heeft hij op dat vlak meer van zijn vader dan van zijn moeder.

En nu hup naar die eerste schooldag.

Geef een reactie

