Gitaren

Mijn collega is haar eerste dag met zwangerschapsrust en ik mis haar al. Niet dat we de deur bij elkaar plat liepen er zitten zelfs 2 verdiepen tussen maar ze was mijn ideale “ik wil even niet over het werk babbelen” excuus (en laat ik daar vandaag wat extra nood aan hebben 😉 )

Vlugger dan dat we allemaal dachten zal die baby er zijn en vlugger dan zij kon denken had ik een kadootje voor haar klaar. Een zalig zacht dekentje, zwart met toch een beetje kleur, ideaal voor een baby met 2 metalheads als mama en papa. Het dekentje zit ondertussen in een valies te wachten om gebruikt te worden, laat die baby maar komen! en euh i. en d. jullie gaan dat goed doen!
DSC00344

DSC00346

3 thoughts on “Gitaren

Geef een reactie

