trots op groen

De hele middag zaten er zenuwen in mijn buik.
Echt, ik had niet gedacht dat ik daar zoveel last van zou hebben, iedere 5min ben ik de site deredactie.be gaan refreshen.

En nu ben ik trots, trots op Oudenaarde en trots op groen (die van 1 naar 3!!!! zetels gingen).
Ze hebben hard gewerkt, echt! De kandidaten en de medewerkers daarachter. Maar ze verdienen het, ik geloof echt dat ze de komende zes jaar gaan bewijzen dat ze jullie stem meer dan waard zijn.

En nu ga ik vooral zwijgen over ene BDW die op tv met zijn ogen aan’t rollen is en van lokale politiek nationale politiek maakt. Dat hij maar ne keer in gang schiet in plaats van te staan zagen aan de zijkant.

3 thoughts on “trots op groen

  1. Wij zaten net zo in spanning te volgen. Dus voor jou (en het Groen-team zelf) moet het al helemaal spannend geweest zijn. Verbaasd hoe het soms op 1 of 2 stemmen aan kon komen. Maar kijk, Oudenaarde heeft gesproken (alles 10% alleszins ;-)).

Geef een reactie

