vechten

Op Lou zijn school houden ze de week na de herfstvakantie een projectweek rond gevoelens en met daarin een link naar kanker en ziek zijn.
De oudervereniging draagt haar steentje bij en we de winst van de kinderfuif gaat dit jaar naar kom op tegen kanker, toen de mama die aan het vechten is haar verhaal deed brak mijn hart heel stilletjes.

Zaterdag en zondag gaan de madammen op stap, omdat dat al eens deugd kan doen zo gewoon alleen de meiskes. Alleen die donkere wolk hadden we liever thuis gelaten.  Vandaag is een lastige dag voor de mama die vecht. Mijn hart brak keihard toen de mail binnenkwamen en dus zijn we hier keihard aan het duimen.

Dat we dus moeten genieten van iedere dag die er is, en dat we verdorie moeten leren content zijn met de kleine dingen, dat het niet erg is als het eventjes niet gaat zoals we willen en dat ik mijn eigenste mama en papa eens moet zeggen dat ik ze graag zie (gewoon omdat ik dat nog kan doen).

 

2 thoughts on “vechten

  1. Slik, en ik lees het ‘maar’ viavia. Er is inderdaad maar 1 goede raad die ik kan geven ivm mama’s en papa’s: zeg hen dat je ze graag ziet en laat niks onbesproken, je weet nooit wat er gebeurd. Dikke knuffel voor iedereen! Xxxx

  2. Oh maar mama en papa weten dat wel hoor dat ze graag gezien worden en het kan op allerlei manieren getoond worden !

Geef een reactie

