vol!

Het hoofd zit vol! Vol met regeltjes rond de degressiviteit van de werkloosheid, vol met lesvoorbereidingen voor schoolverlaterslessen, vol met vergaderdata en afspraken om info’s in elkaar te knutselen.
Het zit zo vol dat ik mij ’s morgens moed in praat en ik ’s avonds niet veel nodig heb om in tranen uit te barsten, maar we blijven gaan!

Nog een dag en een halve dag en dan drukken we hier keihard op de pauzeknop. Eventjes tijd om met ons 4 thuis te zijn en te zien wat de dag brengt, om naar zee te trekken en al die vuile microbebeesten weg te jagen en om eventjes keihard niks te moeten.

Ik voorspel immers een druk jaar, een leuk jaar dat wel maar een druk.

One thought on “vol!

  1. Druk, druk, druk, het klinkt zo bekend, maar je merkt wel dat hoe ouder je word, je dit op een andere manier bekijkt. Wat ik ook weet, een werkdag telt maar 8 uur, en je lichaam heeft 2 handen en één hoofd dus het één na het ander aanpakken.

Geef een reactie

