voornemens

Als 2013 goede voornemens moet hebben dan heb ik er 2.

De eerste is met eten en het groen gedachtengoed dat in mijn hoofd spookt. Ik ga minder (als in bijna geen) vlees proberen eten, eerst kijken wat er nog in mijn frigo zit voor ik vers eten koop en de fiets nemen ipv van altijd de auto. Groene dingen dus en vooral ook af en toe aan mijn kinders en de mensen in mijn buurt verkondigen waarom ik dat doe!

De 2de is om mijn vrienden meer aandacht te geven. Want ik wil sommige dingen liever niet via mail te weten komen (want dan krakt mijn hart dubbel zo hard).

En we zijn al goed begonnen, ik vind dat driekoningentaart komen eten een goede nieuwe traditie moet worden. Het was deze middag dan ook lekker druk in ons kleine rommelige huizeke, maar gezellige drukte waar ik gewoon op mijn stoel zat en genoot! Van die kleine kruipers en de enthousiaste kleuters (die helemaal geen ruzie maakten) en van gewoon een hoopje mensen rond ons tafel!
Love you people!

Geef een reactie

