van mij

Plaats is kostbaar, zelfs in mijn eigen huis. We hebben geen aparte buro of een speelkamer. Onze benedenverdieping is open, geen kamer waar je even de deur van kan dicht trekken.
Gelukkig is er een plekje dat helemaal van mij is. Een rommelhoekje eigenlijk maar wel de ideale plek om ’s avonds mijn hoofd leeg te maken en een beetje te prutsen.

Naaihoekske

 

En helemaal van mij, de kindjes weten zeer goed dat de spullen die daar liggen van mij zijn (allé voorlopig toch nog)

i lof mijn naaihoekse, het  is niet altijd hoogstaande kwaliteit van hetgeen er van onder de machine rolt en vaak ben ik blij dat ik op donderdag in de naailes iets kan vragen om de boel recht te trekken. Maar als het dan wel lukt en de kleuter: oh mama, mooi! Is dat voor mij? zegt en dan nog eens blinkt van trots als hij het draagt, awel! dan gloei ik een beetje.

mijn klein geluk!

3 thoughts on “van mij

Geef een reactie

