SmartNOVA

Onze babyfoon was de geest aan het geven, het schermpje kapot waardoor ik hem niet echt meer kon bedienen (muziekje en licht aanpassen), je kon hem ook niet meer zonder oplader gebruiken en hij begon meer en meer te ruisen, de geest aan het geven dus.

Van oogappel.be mocht ik de SmartNOVA uitproberen, een babyfoon zonder stralingsgevaar en eentje die een Baby productaward kreeg.

Mijn eerste indruk: hij ziet er hip uit en is niet groter dan een gsm. Hij voelt wel minder stevig aan dan onze andere versie dus ik hoop dat hij een valpartij gaat overleven. (euh neen ik ga dat niet zomaar uitproberen)

Maar hij doet wat hij moet doen, het geluid dat mijn kinders boven produceren beneden doorgeven! En dat zonder veel gekraak. Hij doet dat ook alleen als het echt luider is, hij reageert dus niet op een zuchtje of het gekraak van de chauffageleidingen. Ik hoef echt niet alles te horen maar soms durf ik wel eens te twijfelen of hij echt werkt dus bij deze beken ik dat ik al een paar keer aan de trap ben gaan luisteren.

De SmartNOVA is ook vrij eenvoudig te bedienen. Aan en uit en dan nog een aantal knopjes met daarop incoontjes voor wat ze dienen, babysitproof! Het wijst echt zichzelf uit.

Wat ik er minder aan vind? Het nachtlampje is een blauw licht en dat blauw is nu wel niet zo gezellig. En, er zit geen nachtmuziekje in.

Maar hij mag blijven, de eerste tests goed doorstaan!
We testen ondertussen een nieuwe babyfoon uit #oogappel

Geef een reactie

