dagen zonder vlees

We zijn alvast gestart, maar hey als niks belet je om toch nog in te stappen.
Na een vriendjesweekend met veel vlees op’t menu is’t hier thuis weer even wennen.
Maar we gaan voor de volle 40 dagen zonder vlees (op een paar uitzonderingen na). Geplande feestje waar ik niet moeilijk wil doen.

 

One thought on “dagen zonder vlees

  1. Veel succes ermee! Ik heb vorig jaar voor de eerste keer deelgenomen aan DZV en ik ben er niet meer mee gestopt. Ik ben nu één jaar vegetariër en het bevalt me prima :-). Leuke vegetarische receptjes vind je op de website van EVA vzw.

Geef een reactie

