klein maar dapper

Mijn dochter is een plantrekker, een felle, eentje met karakter, een durverke.
Een furie ook die de boel bijeen roept als ze haar zin niet krijgt.

Ik wil doen wat mijn broer doet #verkleden #ridder

Ze wil het liefst van al doen wat haar broer doet, heerlijk om te zien hoe graag ze in zijn buurt is en hem gewoon naaapt. En ik moet toegeven dat mijn baby geen baby meer is maar een bijna-peuter.

Nog een geluk dat ze nog zo graag komt knuffelen

One thought on “klein maar dapper

Geef een reactie

