soms

Mijn maag doet pijn, al de hele dag. De foto die daarvoor zorgde stond deze ochtend in de morgen en verschijnt regelmatig op mijn timeline van facebook. Hoe is het in godsnaam kunnen gebeuren dat we zo een gigantisch harde foto nodig hebben om er eens te kunnen over nadenken. Het zou verdorie mijn eigen zoon kunnen zijn, de kleinzoon van mijn baas of het dochtertje van de buren. Het ergst van al is dat ik niks wezenlijk kan veranderen, ja ik kan geld geven maar de oorlog gaat daardoor niet stoppen.

Soms vraag ik mij echt af waar wij mee bezig zijn.
En vandaag bloedt mijn hart keihard.

2 thoughts on “soms

  1. Vandaag ook te veel nieuws gezien en dan plots besef je keihard wat er aan de hand is en dat je er niets aan kan doen en dan bloed je hart ….

  2. Er zijn zo van die dagen dat je inderdaad de krant met een heel zwaar gevoel opzij legt,
    Dat zijn de momenten dat we moeten zoeken naar de mooie kleine dingen in ons leven
    Dikke knuffels,
    Wij

Geef een reactie

