ink(t)

Ik durf eerlijk toegeven dat ik wel eens wat tijd op het internet verdoe. Heel vaak komt daar inspiratie uit, ontdek ik leuke bedrijfjes of geraak ik aan de praat met mensen.

Katrien leerde ik kennen via twitter, een toffe madam uit de Vlaamse Ardennen. Ze startte ondertussen haar eigen ontwerpstudio “grafisch werk(t)” op. Onlangs vroeg ze of ik het niet zag zitten om haar nieuwste project uit te testen en dat deed ik met plezier.

Je kan nu ook bij haar terecht voor tijdelijke tattoo’s
Best tof eigenlijk, zowel voor grote als voor kleine mensen.
Om eens zot te doen of gewoon als leuk accessoire.

Een nieuwe tattoo #inkt

De HELP! tattoo’s ga ik zelf binnenkort bestellen. Lijkt me een mooier alternatief dan het telefoonnummer met stylo op de arm te schrijven.

Image of HELP!

2 thoughts on “ink(t)

Geef een reactie

