Monsters University

Wij zijn Pixar fan van het eerste uur.

De Cars films zijn hier al tot den treure bekeken. Finding Nemo, Brave en Toy Story zijn de andere favorieten.
Meestal vind ik dat niet zo erg als Lou naar een film vraagt, ik kijk zelfs graag stukjes mee.
Nadien is het best grappig  om te zien hoe hij fragmentjes uit Cars naspeelt of als hij Buzz Lightyear nadoet.

MONSTERS UNIVERSITY

Na onze eerste cinema ervaring dit voorjaar kijk ik al uit om nog eens met Lou op pad te gaan. Er komen een heleboel nieuwe leuke films uit tegen de zomervakantie. Daarbij ook een nieuwe van Pixar met opnieuw Mike Wazowski en James P. Sullivan in de hoofdrol. Ideaal om eventjes niet in de bakkende zon te moeten zitten.

Soms heb ik mijn bedenkingen bij het vaak opnieuw gebruiken van personages, bijna iedere goeie Pixar heeft wel een 2de editie. Zo zijn ze ook bezig aan Finding Dory en komt er ook niet een Brave 2.
Maar het blijven leuke films natuurlijk en misschien is dat wel het belangrijkste

4 thoughts on “Monsters University

  1. Blijf jij maar in de bakkende zon, ik zal wel keer met Lou naar de cinema gaan maar dan wel zoals vroeger Mc Donalds incluis hé 😀

  2. ha, maar wij kunnen ook niet wachten om deze te gaan bekijken hoor, eerst originele versie in de bioscoop en dan later thuis eens in onze vlaamse dialecten 😉

  3. ik zie hier net op mijn kalender dat ik ook een schroomelijke 10 dagen telaat ben voor je ventjes verjaardag ;-( wens hem toch nog het allerbeste van ons!

Geef een reactie

