hiep hiep vakantie

Ons klein kleutertje is een echte kleuter geworden. Een kleuter die de 1ste kleuterklas afsluit zelf zegt hij dat hij na de zomer bij juf Lynn in de klas gaat zitten “want juf Lynn die ziet mij graag!” Niet dat dit bij zijn juf nu niet het geval is hoor, hij heeft een juf uit de duizend. Een zotte doos die het beste uit mijn kleuter wist te halen.

Op het laatste oudercontact hoorde ik veel dingen die ik thuis ook zie. Een flinke kleuter die graag naar school komt, aardig kan puzzelen, weg is met de eerste wiskundige begrippen en zijn kleuren kent ( behalve groen ;-)) maar ook een kleuter die graag babbelt, mieren in zijn broek heeft en moeite heeft om eventjes met hetzelfde bezig te zijn.

Deze week werd onze vakantiejarige nog gevierd en mocht hij met een doos vol verse cake en een kadootje voor de klas naar school. Zalig hoe fier hij was ’s middags met zijn kroon en het bundeltje tekeningen die de kapoenen hadden gemaakt.

Op naar een welverdiende vakantie! Het was een jaar met veel veranderingen op school: een nieuwe directie, een nieuwe speelplaats, de opstart van het MOS-project en de geboorte van Toeka,… Goed gewerkt allemaal! en tot in september.

En natuurlijk krijgt de juf ook nog een kadootje. Een paar weken geleden vroeg ik via het heen-en weerschrift naar haar voorkeuren. Ze probeerde bij Lou te ontfutselen waarom ik dat moest weten maar Lou die wist van niks, ze probeerde het bij mij tijdens de vergadering van de ouderverening maar ook ik loste niks.

Ik vulde een mandje met spullen voor op de ontbijttafel. Ideaal om deze vakantie rustig te ontbijten en iedereen van pistolets met choco of confituur te voorzien.

Geniet ervan Juf Sabrina!
Untitled

Untitled

3 thoughts on “hiep hiep vakantie

  1. Hey Fie,

    Heel leuk die klevertjes op de choco en confituur!! Hoe maak je die?
    Dit weekend staat er bij mij een reeks chocopotten voor de collega’s op het menu…
    Mercikes hé!
    Isa x

  2. Hey Fie, fantastisch leuk cadeautje! Hoe maak jij choco die niet opnieuw steenhard wordt? Ben ik toch wel nieuwsgierig naar! 🙂

Geef een reactie

