tutjes

Een tweetal weken geleden bestelde ik via de webshop mijnfopseen.be een verse lading tutjes voor Ellis. Het lijkt me voor de crèche wel makkelijk dat haar naam op het tutje staat. Ik was al een aantal keer naar de webshop gesurft maar echt kopen had ik nog niet gedaan. Nu kreeg ik via enchanté een setje kado.

De webshop is vrij makkelijk, gewoon kiezen en doorklikken. Ellis haar normale tutje zit er niet bij maar er stond wel op de site welke ik dan het beste koos.
Ik paste de kleuren aan, zorgde dat haar naam er op kwam en hup bestellen. simpel!

Nog geen week later zaten ze in de bus. 3 verse tutjes, wat echt supersnel is want op de website stond dat het tot 14 kalenderdagen kon duren.

Verse tutjes

Alleen! Mijn dochter wil ze niet, zelfs niet ’s nachts als ze niet ziet dat het andere zijn.
Ook in de crèche blijft ze haar oude tutje gebruiken.

Ik hoop dat ze binnenkort minder koppig gaat zijn en toch haar nieuwe tutjes wil uitproberen.
Die koppigheid heeft ze niet van mij hoor!

2 thoughts on “tutjes

  1. Lie had die tutjes ook! Ze gingen wel snel kapot, maar ze heeft er deugd van gehad. Mooie tutjes! Hopelijk leert ze ze snel apprecieren 🙂

  2. Pingback: Kindjes #15 | fie vertelt

Geef een reactie

