Een beautyqueen in het diepst van mijn gedachten

Iets meer dan een jaar geleden was er wijvenweek en werd er enkel over wijvendingen geblogt. over opmaken en zo en over uw haar doen.

Toen heb ik luidop eens gedacht dat ik dat ook wel wil kunnen me zo opmaken en al. Manlief heeft dat toen onthouden en een paar maand later kreeg van hem zo een make-up les kado, een topidee, vooral omdat hij dat allemaal achter mijn rug  geregeld had.

Soit, we zijn iets meer dan een jaar verder en ja hoor ik schmink mij nog altijd zo goed als dagelijks zelfs. In’t weekend durf ik dat wel eens overslaan gewoon omdat ik dan een beetje luier ben. Mijn aanbod is wel beperkt, ik kocht toen bij MAC een aantal producten en die ga ik nu bijna moeten vervangen. Ik liet me met kerst wel verleiden tot extraa doosje oogschaduw maar alles past nog in mijn tasje. Tot ik vorige maand via de reclameregie een Deauty box toegezonden kreeg.

Untitled

 

Een heerlijk doosje met een aantal schoonheidsproducten in. Het aanbod varieert iedere maand. Je kan een abonnement nemen op deze doosjes, perfect om kado te geven aan een zus, vriendin,… of gewoon jezelf!

Mijn favoriet uit de box: de lippenstift, ik heb gewoon een zwak voor lippenstiften en zou het elke dag kunnen dragen. En het kleurtje is gewoon super: knal rood.
Bijna alle spullen zijn hier in gebruik. Scheerschuim voor de man, oogschaduw hup in mijn tasje en de etat pur spray vliegt mijn bagage in voor op reis.

Geef een reactie

