Kindjes #12

Festivalkind 2

Wegversperring

 

Geen Dranouter dit jaar (nog op vakantie) en waarschijnlijk ook geen fi:hp (geen goesting)
We vonden een waardige vervanger afgelopen weekend: woodstock mater, een festival waar ik lui op de grond kon zitten, het podium zag en tegelijk mijn kind zag springen op het springkasteel. 

’s Avonds deden we nog steeds van feestje waar we lekker aten en mijn kinders gewoon konden lopen, ik mocht ze zelfs uit het oog verliezen omdat er genoeg volk was die ze kenden. 

Geen beter weekend om een zalige vakantie af te sluiten

Kindjes is een idee van Zilverblauw, zij haalde haar inspiratie dan weer hier

One thought on “Kindjes #12

  1. Ik ga zondag samen met een vriendin. De tiener wil gaan. Ons plan een Cava uit een beker drinken en een Marleytje doen. Meer moet niet, want ik wil mijn voorlaatste weekend niet verspillen aan troep. 😉

Geef een reactie

