trots

Naar sommige weekends kijk ik al iets meer uit dan naar het andere.
Deze was er eentje waar ik met gemengde gevoelens aan begon: druk en alleen met de kindjes. Toen ik vrijdag een kotsende kleuter meekreeg na een leuk maar vermoeiend boeboekskamp zag ik al een aantal plannetjes in het water vallen.

Gelukkig is er dan een oma die de peuter onder haar vleugels nam zodat ik enkel voor de kleuter moest zorgen. Lou bleek na een nachtje slapen terug beter dus we hebben niks moeten schrappen en we hadden eigenlijk een heerlijk weekendje. Druk, maar er stonden echt wel leuke feestjes op de kalender, en ja alleen met de kindjes omdat manlief op fi:hp ging gaan werken, maar de kindjes waren voorbeelding thuis en op verplaatsing.

Ik beken dat ik al iedere avond een traantje wegpink, gewoon zomaar, mijn melig moederhart die trots haar kindjes eens extra gaat onderstoppen.
Het festivalkind zag een ritje in het reuzerad wel zitten, moeder helaas niet #fihp13 #latergram

 

De komende twee weekends zijn er ook twee van alleen moederen, ik bestel dus nu al weekends als deze. Dat is dan bij deze in orde!

One thought on “trots

Geef een reactie

