Gezellig

Het is hier gezellig, hier in mijn zetel met mijn dekentje. Ik ben volledig mee want ik kan terzake, reyers laat en villa politica volgen. Er is tijd om een beetje te haken en dat er een berg was op de strijkplank ligt kan me even gestolen worden.
Mijn lijf zei dat het genoeg was. Dus kijk ik naar Planes met mijn kindjes (die bijzonder flink zijn nu) en eet ik smakelijk de verse lasagne die ons mama aan huis kwam leveren.
Voor de rest ben ik de slechtste zieke die er is want er is stoffenspektakel morgen en klusjesdag op school zaterdag. Maar net als gisteren ben ik ook net terug in mijn gezellige zetel gevallen.

We zien wel zeker

49/365: het voordeel van ziek zijn is je samen in de zetel kunnen nestelen en naar een film kijken op dinsdag #disney #365daysoflittlehappiness 50/365: mijn eigen mama die ons van eten voorziet nadat ze ook de kindjes aan huis leverde #merci #365daysoflittlehappiness

Geef een reactie

