Ik droom van..

Ik probeer af te leren om voor belachelijke kleine ritjes de auto te nemen. Ik ben lui van mezelf en soms is het dan lastig om de achterdeur te nemen en lijkt de auto veel gemakkelijker, wat niet altijd zo is hoor.
Tot voor korte zette ik dan 2 kindjes op mijn fiets, maar aangezien die 2 steeds groter en groter worden is het eigenlijk niet meer zo makkelijk, vooral dan omdat de riempjes niet meer zo goed passen.

Al surfend kwam ik onlangs deze tegen:
De onderwaterfiets, een kindje dat kan meetrappen en we zouden nog een stoeltje achteraan kunnen zetten maar het lukt ook om nog een extra zadeltje toe te voegen.
Lijkt me super.

Onderwaterfietsbron foto: http://www.onderwaterfiets.nl

En ik blijf ook wel dromen van deze mooie fietsen

dolly

 

bron foto:www.dolly-bikes.com/

Gazelle_Cabby

 

bron foto: http://www.gazelle-fietsen.be

Want dromen dat mag!

One thought on “Ik droom van..

Geef een reactie

