Flashback

Voorjaar 2000
Ik zat mijn eerste jaar in Gent en was bezig aan mijn eerste en enige jaar kunstgeschiedenis. Mijn maatje ging na de zomer starten aan haar studie architectuur.
De wereld lag aan onze voeten en samen dwaalden we op een zonnige dag door de stad.
Er ging hesp rond de zuilen van de aula, er lag gras in de Langemunt en ergens maar vraag mij niet waar zat een zeemeermin en goudvissen in een bokaal op de hoek van een gevel.

Merci Meneer Hoet, voor je gekke hersenkronkels en om af toe voor een beetje controverse te zorgen.

Rust zacht Jan Hoet

Geef een reactie

