lijstjes lijstjes lijstjes

Ik hou van lijstjes!
Dingen opschrijven die ik niet mag vergeten, dingen die ik wil/moet doen, dingen die ik moet meenemen ergens naartoe. Het brengt rust in dat warhoofd van mij.

Bij het begin van de zomervakantie kleefde ik op de frigo een mooie lijst met allerlei dingen die we kunnen doen, maken, eten, en beleven.
Bij het begin van mijn verlof mag ze ook hier staan.

Mijn “How to summer” Lijstje

Go
Naar zee en een zandkasteel bouwen
Kadeefeesten
Muziekfestival
Gentse Feesten
Brielmeersen
Valleihoeven

Make
Verjaardagskroon
Confituur
Baby kado
Kamp in de tuin
Speelhuisje pimpen

Do
Slapen in een tent
Een baby bezoeken
In open water springen
Zwembad
Een museum bezoeken
Avondwandeling
Naar de film

Eat
Einde schooljaar frietjes
Picknick
bbq met vrienden
zelfgemaakte ijsjes
zelfgemaakte hamburger
Zomerpizza

Nee, we gaan niet alles kunnen doen maar de helft zou leuk zijn.
Ondertussen gaan we ook een beetje opruimen en de verbouwingen opstarten.

One thought on “lijstjes lijstjes lijstjes

Geef een reactie

