5!

Hij werd 5!
Het waren ook zo goed als zijn eerste woorden deze ochtend toen hij naast mij in de caravan wakker werd: “mama de zon schijnt! Ik ben jarig! Nu ben ik 5jaar”

Mijn baby werd een grote kleuter.
Zot van superhelden en dino’s, een fietser en moddermaker, grote mond maar klein hartje, praat tegen iedereen, een heerlijke knuffeljongen, een  bouwer met blokken, grote broer, snoeper, geen fan van groenten,
Maar vooral mijn jongen!

Van pas geboren tot nu:

geboorte Lou-3.jpg

duplowaterpretDSC03319.jpg2013 - Planckendael20.jpg

 

Hieperdepiep feestvarken
Untitled

 

 

 

One thought on “5!

Geef een reactie

