8 dingen over het weekend

– Het weekend starten met een etentje bij de schoonouders is een toppertje. Thuis had ik laten vallen dat ik goesting had in een ijsje met warme chocoladesaus, de schoonvader had dit gehoord en ging eigenlijk speciaal voor mij vers ijs halen. Heel veel hartjes hiervoor.

– Naar het stoffenspektakel trekken met een boodschappenlijstje is een aanrader. Alleen gekocht wat ik de komende tijd ga nodig hebben of toch bijna.

– Ons terras kreeg een herfstonderhoud. ik deed een poging om deze zomer groene vingers te kweken maar ben daar niet in gelukt. Zaterdag werden er dus verdroogde boontjes en restjes spinazieplant opgeruimd.

– De spaghetti was lekker! Speechen op een eetfestijn is niet echt een goed idee (Sorry Elisabeth en Meyrem). Ellis en Lou waren dolenthousiast want die mochten buitenspelen tot midden in de nacht (allé 21u maar ja dan is het ook al pikkedonker)

– Teveel rommel in mijn hoofd zorgt dat ik in ons huis alle rommel weg wil wat niet goed lukt natuurlijk met spelende kinderen in de buurt, maar dat mag je hen niet kwalijk nemen.

– De dochter had een rolletje masking tape gevonden en kan nu naast knippen, plakken, kleuren ook lakkertjes plakken op haar lijstje van favoriete doe-dingen schrijven.

– De kindjes kregen hun portfolio mee naar huis, en eigenlijk mochten we daar zelf ook iets in schrijven tekenen. Foei moeder want hun groei-boek vertrok deze ochtend zonder extra terug naar school. De volgende keer toch maar een extra inspanning

– Ik had (heb) een kanjer van een humeur, ik kan geen duidelijke reden aangeven. Gewoon niet helemaal ok. Ik zeg nu al sorry aan de mensen die dicht in mijn buurt moe(s)ten vertoeven.

 

2 thoughts on “8 dingen over het weekend

Geef een reactie

