Een pluim voor alle juffen en meesters

Een nieuw pedagogisch project op school en zich daar voor 200% in smijten.
Een zomervakantie lang heel vaak op school zijn om de klassen klaar te krijgen.
Mijn dochter bij de hand nemen als ze ’s morgens staat te trunten treuren aan de poort.
Mijn zoon eventjes op zijn plaats zetten als hij in overdrive gaat.

Ik ben fan van alle juffen en meesters op onze school.
Maar zeker ook van alle andere.
Fan van juf Sabrina die een grote groep kleuters in haar klas heeft, fan van de Mieke’s die pubers die het lastig hebben met zichzelf moeten enthousiast krijgen, fan van juf Els die een school moet doen draaien.

Ja, ze hebben veel vakantie en ja  mooie werkuren (dat ze thuis ook nog eens zoveel werken hebben vergeten we soms)
Ze proberen van ons kinderen mooie mensen te maken.
Ze zorgen ervoor dat ik mijn Bubbel (1ste kleuter) iedere week zie veranderen en dat mijn Kriebel (3de kleuter) ’s avonds met de meest enthousiaste verhalen naar huis komt.

Bij deze een dikke pluim!
En merci!

loesje

One thought on “Een pluim voor alle juffen en meesters

Geef een reactie

