5 beelden 5 dingen

Current status #verbouwen

Kijk eens hoe schattig mama #slak
Nieuw speelgoed uittesten, goed gekozen
Die tijd van het jaar!

Mijlpaal! De kleuter die spontaan vroeg om geschminkt te worden

* Mijn kleuters worden groot. Lou vangt slakken zonder daar bang van te zijn, is wild enthousiast als hij ieniemienie biggen gaat bezoeken en vraagt spontaan of hij geschminkt mag worden en gaat helemaal alleen gaan aanschuiven.
* Er ligt een nieuw dak op ons huis. Rode ipv zwarte dakpannen, een schone dak-kappel en 2 grote veluxen zorgen voor heel veel licht op onze zolder. Ik zie daar al ons (nieuw) bed staan en de leeshoek met zicht op de Schelde.
* Mijn baby werd 3! Een echte kleuter dus, ze kreeg een feestje in de klas en eentje thuis en genoot. Slingers toen ze opstond, een taart met een kaarsje en iedereen die voor haar zong. De kadootjes nam ze er met plezier bij.
* De madammen gingen eens een avond op stap. Gewoon gaan eten en bijkletsen en tot de conclusie komen dat we gewoon goed voor elkaar moeten zorgen. Eten deden we hier, best lekker en wel een leuk concept.
* En ja ik ging ook nog betogen in Brussel, ik was één van die vele vreedzame betogers die na afloop vooral kwaad was dat de relschoppers met alle aandacht gingen lopen. Ik had zo wel mijn redenen om mee te doen maar leerde ondertussen ook dat het internet niet de meest geschikte plaats is om daarover te discussiëren.

5 beelden 5 dingen naar lilith van Tales from the Crib 

Geef een reactie

