van hemd naar schort

Mijn inspiratie is weg, op, gaan wandelen en ik kan ze precies niet terugvinden.
Toen Mieke vroeg of ik mee wou recykleren dacht ik dat ze tegen dan wel terug zou zijn, maar helaas.
Dus, als je ze kan vinden gelieve ze terug te sturen richting Oudenaarde.

Ik ging wel aan het recykleren. Met kindjes in huis die de laatste tijd niks liever dan knippen, kleuren, plakken, boetseren en schilderen dacht ik dat een schilderschort hier wel van pas zou komen .
Ik viste een mannenhemd uit de stapel (eentje die niet meer werd gedragen) en knipte die aan flarden.
In één van de eerste La Maison Victor’s stond een handleiding en volgde die.

Operatie verknip een mannenhemd #recykleren

Na een avondje werk, kon ik gisteren op de laatste knip mijn recykleer-werk doorsturen.
En misschien brengt de goed heilig man wel een verse lading verf zodat ze ook echt aan het werk kunnen.

Mannenhemd werd schilderschort

Tot het einde van deze maand kan je bij  boomie blogt nog meer recykleer-ideetjes opdoen en wie weet vind ik tegen dan ook mijn inspiratie terug

One thought on “van hemd naar schort

Geef een reactie

