Plan 2015

We besloten vorige week donderdag om nog eventjes te wachten met de start van dat nieuwe jaar, we stelden dat gewoon uit tot vandaag. Omdat vandaag een betere start zou zijn en dat was het ook!

Bij een nieuw jaar horen goede voornemens of toch een plan. Mijn plan schreef ik afgelopen weekend al in mijn schriftje. Geen idee of Ik alles kan doen of volhoud maar gewoon een plan hebben is na een paar pittige maanden voldoende.

Plan 2015
1. Doe iedere maand iets om naar uit te kijken.
We hebben al een weekend Westhoek en een uitstap richting Disneyland maar daar kunnen gerust nog een aantal leuke dingen bij.

2. Maak iedere 2de dag van de maand een foto van de 2 kindjes.
Ik ben niet de strafste in het volhouden van zo een dingen maar wie weet lukt dit wel.

3. Probeer soep te maken op zondag en bedenk een gezond weekmenu, beter plannen en organiseren voor meer rust in het hoofd.
En mijn broek zit net ietsje te strak naar mijn goesting, terug beetje beter opletten!

4. Doe jezelf een nieuw notitieboekje kado en hou alle mooie herinneringen bij. De grappige uitspraken van de kindjes, de leuke dingen die ons overkomen, een hulpje om een beetje positiever te zijn.

5. Terug eens een boek lezen
hiervoor is er zelfs al een partner in crime er is zelfs een wild boekenclub idee.

6. Het is niet erg om eens lui te zijn en de boel de boel te laten. Het moet niet altijd perfect zijn.

7. En je mag gerust toegeven dat het niet goed gaat.
Ik zei de laatste tijd net iets teveel dat het wel ging en dat was niet altijd zo, ik weet nu dat het niet erg is om toe te geven dat het eventjes niet lukt.

Een haalbaar plan? We zullen zien!

6 thoughts on “Plan 2015

Geef een reactie

