5 beelden 5 dingen

Untitled

Uitwaaien en zot doen ❤️

Untitled

Hoera! Geen dunne plank meer maar een echte raam.

Geen echte Driekoningentaart in de winkel maar gelukkig hebben wij een heerlijke bakkerin

– De zee in de winter is  een dikke aanrader samen met een vakantielogement met een gloednieuwe binnenspeeltuin was het het perfecte einde van 2014.
Na een heerlijke trage vakantie deed het dan ook pijn om terug te gaan werken, maar kijk de eerste week zit er al bijna op.

– Er lagen dit jaar heel wat boeken onder de kerstboom, heerlijk! Vers leesvoer voor iedereen.

– Ik verstuurde maandag (ja, mijn eerste werkdag) mijn ontslagbrief. Nog geen moment spijt van gehad, de eerste uren waren er veel zenuwen en bleiting als collega’s er naar vroegen, maar man wat een opluchting. Ik ga ze keihard missen al die zotte collega’s maar ik deed wat moest.

– Ellis haar juf sprak me deze week aan, dat onze kleinste kleuter zoveel flinker is sinds het begin van het schooljaar. Veel minder krabben, meer geduld en minder geween als iets niet direct lukt. Kijk, daar gaat mijn moederhart van blinken.

– Weten jullie al dat wij een heerlijke bakker in de buurt hebben? Zo eentje met een gezonde hoek af. Gisteren wou ik driekoningentaart kopen voor mijn lieverds, alleen geen driekoningentaart dit jaar. De bakkersvrouw is echter een schatje, er werd een kroon getoverd en mocht zelf een boontje kiezen en zo aten we gisteren toch nog driekoningenrijsttaart.

5 beelden 5 dingen naar lilith van Tales from the Crib 

One thought on “5 beelden 5 dingen

  1. Fietje toch, groot gelijk, ik heb een jaar geleden ook ontslag genomen, niet zomaar, maar omdat het nodig was! Pijn in het hartje, maar ook veel rust.
    Veel succes met je ‘nieuwe’ leven.
    Dikke zoen.

Geef een reactie

